Lliurament i devolucions

1. LLIURAMENT

El termini de lliurament a domicili dependrà del producte comprat.

NOTA: Els terminis de lliurament poden variar en dates concretes per excés de demanda, com ara Black Friday, Nadal o Reis, per exemple.


Segons marques:

  • Per a les marques AZEMAD, SIOUX

Per norma general, el termini aproximat de lliurament serà de 3 a 7 dies des del moment de la compra i a partir del moment en què hàgim confirmat el pagament. Aquests terminis de lliurament són aproximats i en cap cas vinculants per a Hoquei360.

Botes personalitzades SIOUX: Lliurament en 1 mes i mig o 2, depenent de fàbrica.


  • Per a la marca TOOR

Per norma general, el termini aproximat de lliurament de tots els productes serà de 7 a 10 dies excepte les proteccions de jugador i porter, que es fabriquen quan es sol·liciten i, per tant, la comanda trigarà entre 3 i 4 setmanes des del moment de la compra i a partir del moment en què hàgim confirmat el pagament. Aquests terminis de lliurament són aproximats i en cap cas vinculants per a Hoquei360.


  • Per a la marca CLYTON

Per norma general, el termini aproximat de lliurament serà d’1–3 dies si tenim estoc del producte i de 4–7 dies si no en tenim. Des del moment de la compra i a partir del moment en què hàgim confirmat el pagament. Aquests terminis de lliurament són aproximats i en cap cas vinculants per a Hoquei360.

  • Per a la marca RENO, MCROLLER i ALTRES

Per norma general, el termini aproximat de lliurament serà de 3–7 dies si tenim estoc del producte i, si no n’hi ha, l’informarem respecte al producte. Des del moment de la compra i a partir del moment en què hàgim confirmat el pagament. Aquests terminis de lliurament són aproximats i en cap cas vinculants per a Hoquei360.

1.1 Disponibilitat i Lliurament

Els productes ofertats per Hoquei360 estaran sempre subjectes a disponibilitat, que s’indicarà específicament al nostre web per a cada producte; per tant, en cas de no trobar-se disponible algun article ofert al web, s’informarà degudament de la manca de disponibilitat al client.

En condicions normals, tots els productes que apareixen al nostre web es troben disponibles per al seu lliurament en els terminis indicats anteriorment. En els casos en què, un cop realitzada la comanda, el producte contractat pel CLIENT estigui exhaurit, Hoquei360 ho comunicarà degudament i s’oferirà un producte alternatiu de característiques similars de preu i qualitat iguals.

Si, tot i així, el CLIENT no estigués interessat a acceptar l’alternativa proposada, Hoquei360 procedirà a la devolució de la suma ja abonada i l’informarà dels tràmits i terminis de reemborsament.

1.2 Termini de Lliurament

El termini de lliurament a domicili dependrà del producte comprat, però com a norma general, el termini aproximat de lliurament serà de 3 dies des del moment de la compra i a partir del moment en què hàgim confirmat el pagament.

Aquests terminis de lliurament són aproximats i en cap cas vinculants per a Hoquei360. Les entregues es realitzaran els dies laborables (de dilluns a divendres).

És recomanable que el CLIENT comuniqui les seves preferències horàries per al lliurament en emplenar les dades de la comanda a l’apartat destinat a Comentaris.

El lliurament del producte comprat a domicili s’efectuarà pel transportista conjuntament amb un albarà de lliurament a l’adreça indicada a l’ordre de comanda que el client haurà de signar com a document de recepció.

Així mateix, el CLIENT estarà degudament informat en el cas que es produeixi una incidència o el lliurament es retardi per qualsevol motiu. Des de Hoquei360 farem el seguiment pertinent de cadascuna de les nostres comandes i anirem informant degudament els CLIENTS.

Si no fos possible el lliurament a l’adreça indicada per absència del destinatari, el transportista es posarà directament en contacte amb el CLIENT per acordar, o bé una hora de lliurament, o bé la recollida del paquet a la delegació corresponent, o indicant, en tot cas, els passos a seguir. Vençut el termini, si no s’ha recollit la comanda, aquesta serà retornada al nostre magatzem i s’enviarà un correu electrònic indicant com es farà finalment el lliurament. En aquest darrer cas, les despeses d’enviament aniran a càrrec del CLIENT.

En el cas que la impossibilitat del lliurament sigui ocasionada per haver consignat una adreça errònia, el cost de la reexpedició de la comanda anirà a càrrec del CLIENT. Hoquei360 no es responsabilitza dels retards en els lliuraments de les peces comprades per causes atribuïbles al transportista.

Amb l’objectiu que en tot moment el CLIENT estigui informat de la gestió de la seva compra, rebrà per correu electrònic un avís de la confirmació de la comanda i del pagament. Així mateix, el CLIENT pot consultar l’estat de la seva comanda a través del nostre web accedint al seu compte de client.

1.3 Cost d'enviament


🚚 Enviaments a Espanya i Portugal

Espanya
  • Província de Barcelona: 8,00 € — Enviament gratuït en comandes superiors a 200 €.
  • Resta de la Península: 8,89 € — Enviament gratuït en comandes superiors a 200 €.
Portugal
  • Portugal Peninsular: 10,40 € — Enviament gratuït en comandes superiors a 200 €.
  • Açores: entre 66,55 € i 90,75 €, segons el pes de la comanda.


🚚 Enviaments Internacionals


🟢 Rang 1 (≥ 0 € i < 500 €)
ZonaPreu amb IVA (€)
ZONA Pluspack UE - 1: 26,44 €
ZONA Pluspack UE - 2: 31,99 €
ZONA Pluspack UE - 3: 37,84 €
ZONA Pluspack UE - 4: 58,90 €

🟣 Rang 2 (≥ 500 € i < 100000 €)
ZonaPreu amb IVA (€)
ZONA Pluspack UE - 1: 28,95 €
ZONA Pluspack UE - 2: 34,20 €
ZONA Pluspack UE - 3: 47,89 €
ZONA Pluspack UE - 4: 64,90 €


ZONA Pluspack UE - 1: Espanya, França, Itàlia

ZONA Pluspack UE - 2: Alemanya, Països Baixos, Bèlgica

ZONA Pluspack UE - 3: Polònia, Txèquia, Hongria

ZONA Pluspack UE - 4: Suècia, Finlàndia, Dinamarca


Els terminis de lliurament poden variar en funció de la destinació i del volum de la comanda. Tots els enviaments es realitzen amb empreses de transport de confiança.


2. PAGAMENT I TERMINIS DE PAGAMENT

Hoquei360 accepta les formes de pagament següents:

  • Targeta de crèdit o dèbit: s’admeten targetes Visa, MasterCard i American Express.
  • Transferència bancària: fent un ingrés de l’import total de la compra al compte corrent que s’indica. Un cop realitzat el pagament, rebrà un correu electrònic de confirmació del mateix.
  • Pagament fraccionat amb Scalapay.

Tots els nostres sistemes de pagament són totalment segurs. Els pagaments són previs al lliurament del producte o a la prestació del servei, de manera que Hoquei360 no proporcionarà el producte sol·licitat fins que hagi rebut el pagament del mateix.

Hoquei360 es reserva el dret de cancel·lar temporalment o definitivament els serveis prestats davant de qualsevol incidència en matèria de cobrament dels mateixos.

3. DEVOLUCIONS

Les condicions següents de devolució dels nostres productes no s’apliquen en el cas d’exercici del dret de desistiment.

Només s’admetran devolucions o canvis dels productes en cas de defecte de fàbrica, danys en el transport o errors de lliurament. En qualsevol cas, no hauran transcorregut més de 14 dies des de la recepció del producte i s’hauran d’incloure l’embalatge i els accessoris. Es comprovarà prèviament a l’acceptació que es tracta d’un defecte o anomalia de fabricació o d’embalatge i no d’un ús, manipulació o emmagatzematge inadequats o negligents. S’acompanyaran sempre de l’albarà de lliurament corresponent o de la factura.

Tant en el cas de devolució per defecte de fabricació o embalatge com en el cas d’error en la comanda s’oferirà al CLIENT, si és possible, la reparació de la peça o la seva substitució per una altra alternativa sense cost addicional i sense dret, per part del CLIENT, a cap tipus de compensació. Les despeses que generi l’enviament de la comanda reparada o correcta aniran a càrrec de Hoquei360.

En tot cas, la devolució restarà sempre subjecta a un examen previ per part de Hoquei360 de l’estat del producte objecte de devolució i a la verificació que s’han complert els requisits exigibles en aquestes condicions de venda. Un cop rebuda la devolució i en cas que pertoqui, reemborsarem l’import cobrat en un termini màxim de 30 dies i en els mateixos termes que es van utilitzar per realitzar el pagament.

*Important: En cas que un client detecti un desperfecte en el producte passats 14 dies des de la compra, aquests són els passos a seguir:

1. Si el client desitja un canvi o devolució, haurà de fer arribar el producte a Hoquei360.

2. Un cop el rebem, procedirem a enviar-lo al fabricant, que s’encarregarà de revisar l’estat de l’article.

3. Serà el fabricant qui determini si es tracta d’un defecte de fabricació o bé d’un desgast derivat de l’ús, així com la decisió sobre la reparació, substitució o desestimació de la reclamació.

4. El temps de resposta estimat pel fabricant és d’1 a 2 mesos.

Hoquei360 es reserva el dret de rebutjar devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat o de productes que no es trobin en les mateixes condicions en què van ser rebuts. Les devolucions es gestionaran mitjançant l’enviament d’un correu electrònic a info@hoquei360.com amb una descripció dels motius i de les causes al·legades per a la devolució. Així mateix, serà necessari indicar el nom i cognoms i el número de referència de la comanda.

Un cop rebuda la petició, la tramitarem oportunament.

  • Registre

Nou registre de compte

Ja tens un compte?
Entrar O Restablir la contrasenya