Envíos y devoluciones

1. LLIURAMENT

El termini de lliurament en domicili dependrà de la marca.

NOTA: Els terminis de lliurament poden variar en dates concretes per excés de demanda com ara blackfriday, nadal o reis, per exemple.


Període de vacances

Estarem de vacances del 31 de juliol al 25 d'agost. Les comandes es lliuraran a partir del 26 d'agost.


Segons marques: 

  • Per a les marques AZEMAD i SIOUX

Per norma general, el termini aproximat de lliurament serà de 3 a 7 dies des del moment de la compra i a partir del moment en què hàgim confirmat el seu pagament. Aquests terminis de lliurament són aproximatius i en cap cas vinculants per a Hoquei360.

Botes personalitzades SIOUX: Lliurament en 1 mes i mig o 2 depenent de fàbrica.

  • Per a la marca TOOR

Per norma general, el termini aproximat de lliurament de tots els productes serà de 7 a 10 dies exceptuant les proteccions de jugador i porter, que es fabriquen quan se sol·licita i per tant la comanda trigarà entre 3 i 4 setmanes des del moment de la compra i a partir del moment en què hàgim confirmat el seu pagament. Aquests terminis de lliurament són aproximatius i en cap cas vinculants per a Hoquei360. 

  • Per a la marca CLYTON

Per norma general, el termini aproximat de lliurament serà de 1-3 dies si tenim estoc del producte i de 4-7 dies si no tenim estoc del producte. Des del moment de la compra i a partir del moment en què hàgim confirmat el seu pagament. Aquests terminis de lliurament són aproximatius i en cap cas vinculants per a Hoquei360.

  • Per a la marca RENO i MCROLLER i ALTRES

Per norma general, el termini aproximat de lliurament serà de 3-7 dies si tenim estoc del producte i si no hi ha estoc l'informarem respecte al producte. Des del moment de la compra i a partir del moment en què hàgim confirmat el seu pagament. Aquests terminis de lliurament són aproximatius i en cap cas vinculants per a Hoquei360.

1.1 Disponibilitat i Lliurament

Els productes oferts per Hoquei360 estaran sempre subjectes a disponibilitat que s'indicarà específicament en la nostra Web per a cada producte, en cas de no trobar-se disponible algun article oferit en la web, s'informarà degudament de la falta de disponibilitat al client.

En condicions normals, tots els productes que apareixen en la nostra Web es troben disponibles per al seu lliurament en els terminis indicats anteriorment. En els casos en els quals, una vegada realitzat la comanda, el producte contractat pel CLIENT es trobi esgotat, Hoquei360 li comunicarà al CLIENT degudament i se li oferirà un producte alternatiu de característiques similars d'igual preu i qualitat.

Si, així i tot, el CLIENT no estigués interessat a acceptar l'alternativa proposada, Hoquei360 procedirà a la devolució de la suma ja abonada i l'informarà dels tràmits i terminis de reemborsament.

1.2 Termini de Lliurament

El termini de lliurament en domicili dependrà del producte comprat, però com a norma general, el termini aproximat de lliurament serà de 3 dies des del moment de la compra i a partir del moment en què hàgim confirmat el seu pagament.

Aquests terminis de lliurament són aproximats i en cap cas vinculants per a Hoquei360. Els lliuraments es faran els dies laborables (dilluns a divendres).

És recomanable que el CLIENT comuniqui les seves preferències horàries per al lliurament en emplenar les dades de la comanda en l'apartat destinat a Comentaris. El lliurament al domicili del producte comprat s'efectuarà pel transportista conjuntament amb un albarà de lliurament en l'adreça indicada en l'ordre de comanda que el client haurà de signar com a document de recepció.

Així mateix, el CLIENT estarà degudament informat en el cas que ocorri una incidència o el lliurament es retardi per qualsevol motiu. Des de Hoquei360 farem el seguiment pertinent de cadascun de les nostres comandes i anirem informant degudament els CLIENTS.

Si no fos possible el lliurament en l'adreça indicada per absència del destinatari, el transportista es posarà directament en contacte amb el CLIENT per a acordar, o bé una hora de lliurament, o bé la retirada del paquet en la delegació corresponent, o indicant, en tot cas, els passos a seguir. Vençut el termini, si no s'ha recollit la comanda, aquest serà retornat al nostre magatzem i s'enviarà un correu electrònic indicant com es realitzarà el lliurament finalment.

En aquest últim cas, les despeses d'enviament seran a càrrec del CLIENT. En el cas que la impossibilitat del lliurament sigui ocasionada per haver-se consignat una adreça errònia, el cost de la reexpedició de la comanda serà a càrrec del CLIENT. Hoquei360 no es responsabilitza dels retards en els lliuraments de les peces comprades per causes atribuïbles al transportista. A fi que en tot moment el CLIENT estigui informat de la gestió de la seva compra, rebrà per correu electrònic un avís de la confirmació de la seva comanda i del pagament. Així mateix, el CLIENT pot consultar l'estat de la seva comanda a través de la nostra pàgina web accedint al seu compte de client.

2. PAGAMENT I PERÍODES DE PAGAMENT

Hoquei360 accepta les següents formes de pagament:

  • Targeta de Crèdit o Dèbit: S'admet targeta Visa, Mastercard i American Express.
  • Transferència bancària: realitzant un ingrés de l'import total de la compra en el compte corrent que se li indica. Una vegada realitzat el pagament, rebrà un correu electrònic de confirmació d'aquest.
  • Pagament fraccionat amb Scalapay.

Tots els nostres sistemes de pagament són totalment segurs. Els pagaments són previs al lliurament del producte o prestació del servei, per la qual cosa Hoquei360 no proporcionarà el producte sol·licitat fins al moment en què hagi rebut el pagament d'aquest. Hoquei360 es reserva el dret a cancel·lar temporal o definitivament els serveis prestats, davant qualsevol incidència en matèria de cobrament d'aquests.

3. DEVOLUCIONS 

Les següents condicions de devolució dels nostres productes no s'apliquen en el cas d'exercici del dret de desistiment.

Només s'admetran devolucions o canvis dels productes en cas de defecte de fàbrica, danys en el transport o errors de lliurament.

En qualsevol cas, no hauran d'haver transcorregut més de 14 dies des de la recepció del producte i s'hauran d'incloure l'embalatge i accessoris. Es comprovarà prèviament a l'acceptació de què es tracta d'un defecte o anomalia de fabricació o d'embalatge i no un ús, manipulació o magatzematge inadequats o negligents. S'acompanyaran sempre del corresponent albarà de lliurament o de la factura.

Tant en el cas de devolució per defecte de fabricació o embalatge com en el cas d'error en la comanda s'oferirà a CLIENT, si és possible, la reparació de la peça o la seva substitució per una altra alternativa sense cost addicional i sense dret, per part del CLIENT, a cap mena de compensació. Les despeses que generi l'enviament de la comanda reparada o correcta seran a càrrec de Hoquei360.

En tot cas, la devolució quedarà sempre subjecta a previ examen per part de Hoquei360 de l'estat del producte objecte de devolució i a la verificació que s'han complert els requisits exigibles en les presents condicions de venda. Una vegada rebuda la devolució i en cas que procedeixi, reemborsarem l'import cobrat en un termini màxim de 30 dies i en els mateixos termes que es van usar per a realitzar el pagament. Hoquei360 es reserva el dret de rebutjar devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat o de productes que no es trobin en les mateixes condicions en les quals van ser rebuts.

Les devolucions es gestionaran a través de l'enviament d'un correu electrònic a info@hoquei360.cat realitzant una descripció dels motius i de les causes al·legades per a la devolució. Així mateix, serà necessari assenyalar el nom i cognoms i el número de referència de la comanda. Una vegada rebuda la petició, la tramitarem oportunament.

  • Registre

Nou registre de compte

Ja tens un compte?
Entrar O Restablir la contrasenya